Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

AYTH EINAI H NEA ΜEGAN FOX;

«
»
Η Rosie Huntington-Whiteley είναι το νεο, hot ανερχόμενο αστέρι του Hollywood.
Eμφανίστηκε πολύ πρόσφατα στο προσκήνιο του Hollywood ως η διάδοχος της Megan Fox στην νέα ταινία των Transformers, όπου παίζει την αγαπημένη του βασικού ήρωα, Sam Witwicky, κατά κόσμον Shia LaBeouf. Κι όμως αρχικά νόμιζε ότι θα ήταν τελείως άλλος ο ρόλος που θα είχε στην ταινία, όπως δήλωσε η ίδια στην εφημερίδα The Sun. «Πήγα στην οντισιόν χωρίς να ξέρω ότι ψάχνουν για νέα πρωταγωνίστρια. Μας είχαν πει ότι είναι για ρόλο ‘αντιπάλου’ και έφυγα με τη σκέψη ότι ήμουν χάλια. Την επόμενη μέρα μου προσέφεραν τον πρωταγωνιστικό ρόλο και μετά μέσα σε τρεις βδομάδες βρέθηκα στα γυρίσματα για τις πρώτες μου σκηνές. Είναι η πρώτη μου ταινία. Ποτέ μα ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα παίξω σε ταινία και σίγουρα δεν σκεφτόμουν ποτέ ότι θα ήταν τέτοιου είδους».

Φυσικά είναι μία από τις πολυαναμενόμενες ταινίες δράσης του καλοκαιριού και η 24χρονη Rosie χρειάστηκε να κάνει πολλές σκηνές που τέσταραν τις φυσικές αντοχές της, αλλά ίσως την βοήθησε και ο αγαπημένος της Jason Statham, που διαθέτει πια πολυετή πείρα σε τέτοιες ταινίες. «Μ’αρέσει να δουλεύω σκληρά και να προσπαθώ τα πάντα έστω μία φορά, ίσως και δεύτερη αν με πιάσει τρέλα. Είμαι λίγο αγοροκόριτσο, οπότε μου άρεσε πολύ να κάνω όλες αυτές τις σκηνές δράσης.» Σίγουρα όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και απ’ότι φαίνεται η μετάβαση από τον χώρο της μόδας στην ηθοποιία είναι δύσκολη. «Έπρεπε να ξεχάσω όλα όσα ήξερα από το μόντελινγκ. Ως καλό μοντέλο πρέπει να έχεις απόλυτη επίγνωση του σώματός σου και ως ηθοποιός απλά πρέπει να τα αφήσεις όλα αυτά». Μαρία Χρυσοβιτσιώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου