Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Τι λέει για την κριτική που δέχεται η Ευγενία Μανωλίδου;

«Τα έχω καταπιεί όλα και τα έχω χωνέψει»

    «Τα έχω καταπιεί όλα και τα έχω χωνέψει»
    Η παρουσιάστρια του «Dancing with the stars daily», μίλησε για την κριτική που της ασκείται αλλά και για τον αν την φοβίζει ο ανταγωνισμός.
    «Εμένα μου αρέσει η αντικειμενική κριτική και δεν θεωρώ ότι η κριτική είναι «καλή» ή «κακή». Το πόσο σωστή είναι ή όχι φαίνεται από τον τρόπο που διατυπώνεται», αναφέρει στο περιοδικό «People».
    «Εγώ επιλέγω να έχω δίπλα μου ανθρώπους που τους νιώθω κοντά μου, με αγαπούν και με συμβουλεύουν σωστά. Από εκεί πέρα, ας λέει ο καθένας ό,τι θέλει! Έχω ακούσει τα πάντα, τα έχω μάθει όλα, τα έχω καταπιεί όλα, τα έχω χωνέψει».

    Όσον αφορά τον ανταγωνισμό, η Ευγενία Μανωλίδου υποστηρίζει πως την φοβίζει, αλλά ταυτόχρονα την κάνει και πιο δυνατή. «Είναι μια δύσκολη συγκυρία η συγκεκριμένη, αλλά εγώ θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, θα δουλέψω πολύ σκληρά.

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου